לקוח יקר, כדי שנוכל לאשר את בקשת האחריות למוצר שרכשת עלינו לבדוק מספר נתונים. אנו אוספים את הנתונים בשני שלבים:
שלב 1 – מילוי הטופס שבעמוד הזה.
שלב 2 – שליחת קבצי חשבונית והזמנה בהתאם להנחיות שתקבל מיד עם השלמת השלב הראשון.
אנא הקפד למלא ולשלוח את כל הפרטים המבוקשים. שים לב – ללא השלמה מלאה ומדויקת של כל הפרטים המבוקשים לא נוכל לטפל בבקשתך.
FronTask Web to lead sample form
לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן
המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !
כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?
1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל. 2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם. 3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל לדגם שרכשתם.
אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.